BIO MED DANSSKOLAN


Som ni precis har läst så ska vi gå på bio med dansskolan. Och det är ju så att man får ta med sig en kompis,
så är det nån som är intresserad och vill följa med mig?! Och kolla in datumet så att ni kan följa med det dära datumet? (25 oktober) + så är premiären på den filmen den 2 oktober, men vi är så coola så vi får se den mkt innan premiären alltså 25 oktober. Kommentera om ni vill följa med! OBS! Jag får bara ta med mig en kompis så jag väljer den person som frågar mig först, så passa på!


Här får ni oxå se trailern på filmen! :




En grej som jag har märkt att i filmen så finns den dära cowboy dansen vi ska dansa i nått köpcenter, HAHAHA






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]