ABDUCTION....

ÄR DEN BÄSTA FILMEN PÅ LÄÄÄÄÄNGE! Asso gud jag dog där inne, Taylor han e såååå hääär katt! Och när han ler ouff , asso det finns inga ord för honom , han e perfect och han har alltid gulliga texter att såga, o det älskar jag! Det är så en kille ska vara för fäään! Jag fick tårar på några scener i filmen, den e så jävligt braa! Ni som inte har sett filmen, ska beställa biljetter nu nu nu!! Jag orkar inte berätta om vad handla om, berättar lite kort. Nathan(taylor) visste inte att han var adopterad och han "föräldrar" var agenter, och en dag så kollar han in en sajt med försvunna barn och där formas han huvud upp! Han kan inte förstå nånting! Han försöker ta reda på vaför? och vem han bor med de nu är för nåt! En dag blev de attackerade av några spioner som är efter Nathan och de döda båda hans föräldrar, han har spioner efter sig hela tiden , och han vill få reda på vem som dödade hans riktiga mamma! Det enda de vill ha är en lista,men koder, kommer han få träffa sin riktiga pappa till slut? ... Det var typ det med asso gud det e typ karate hela tiden i filmen, Taylor e bäst på det,hehe... Här kommer lite bilder :



Stora fan av Taylor? Ja, det e klart man kan säga!




LOVE!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]