TINTIN

Eh jag vad ska jag säga om filmen? Jo den va helt OK asso inte den bästa filmen jag har sett iaf men den va rolig, man garva ganska mkt faktiskt, men asso hunden tycker jag va söööt o tung! HAH men bakom oss oh herregud! De va värst asso pappan var med sina barn o skulle oxå kolla på filmen... barnen sparkade typ helaaaa tiden och pappan ouff han va värst , han frågade sina barn om de ville ha popcorn,chips.dricka asso allt man bah herregud om de vill ha nåt så säger de till! sen från ingenstan så säger han fett högt det måste koma ut en andra del.. man bah WTF?! om de kmr en elr nt ja då blir det väl så HAHA men aja skitsamma... ajuste och den dära Halloweenparaden den va lite sådär asso de va många som klädeut sig o så men de va mest såna där vanliga folk hehe aa men de stoppa trafiken haha man fick liksom gå på gatorna utan problem ;P Från slussen så gick man till Kungsträdgården och där fanns olika grejer att göra men vi tyckte nt att det var så roligt så vi tagga t bion oj haha jag missade att vi åt pizza oxå innan paraden hehe men aa de va allt jag gjorde idag , här kommer lite cp bilder...
Skiiit fulaaa bilder de blev men skit samma....


klaaudia

JAG KANSKE STALKAR DEJ DT E DÄRFÖR JAG SKRIVER SAMMA SAKER , MEN FPR IAF BESÖKARE MOHAHAHAHAHAHAH ! <3 IDAG 87 :D

2011-11-05 | 22:14:16 | http://klaaudia.blogg.se/
w'-♥

asså brb ligger i haninge.. :)

2011-11-05 | 23:10:57 | http://baraawirres.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]