NICOLE E TBX

De va länge sen jag blogga men nu e jag tbx! ;D  Så vad ska jag skriva? Nu är det ju HÖSTLOV , nu kan man sova t 12 på morgonen, så sköönt! Helgen va inget spc , bara tog de lungt, jag kommer inte äns ihåg vad jag gjorde, hehe. Idag Så skulle jag träffas med nån men så blev det inte, så jag satt bara o chilla kanten hemma så mkt mer finns de inte o göra. Sen när mamma kom hem åkte vi t tumba elr nej de va Solna heh där gick vi t nån kyrkogård tände några ljus o så, sen tagga vi t nån djuraffär för att köpa lite kläder åt hunden, de fanns jätte söta saker t hunden där,hihi sen skulle vi åka hem , då var det största trafiken, när vi stod i trafiken så blev vi alla hungriga så vi åkte t Högdalen och köpte Sushi,mums! Ja , o nu sitter jag här o bloggar ska snart kolla på en skiit bra film Whiteout, första gången jag såg den så darra jag av rädsla lite hehe... Jag har nt så mkt mer o säga PUSS!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]