MONEY CAN'T BUY ME LOVE

Nu e jag hemma efter en skit dag i skolan, ok HAH skoldagen va faktiskt helt okej men e skiiit trött så pallar nt med nånting! Men idag på HKK gjorde vi skit goda bullar, heh ska kanske göra de hemma nångång ;p
Oh dansen igår va knasig! Dansen va mt så lång inte heller så svår , men asso killarna OMG skiit jobbiga, de får utbrott fan hela tiden! Aja, sen e de såå häär taskiga... sen de bah jag driver!-.- skit i de asso,sorungar...
Ja ,vad ska man säga...? Eh om typ 2 veckor ska vi fixa lågstadiefest, hehe spännande, ska bli skit kul o hoppas att festen lyckas men som att det är småbarn så ja det blir ju mkt leker o sånt, sen så ska vi sälja snacks , haha det typ svåraste är att välja nån bra musik som de gillar! De flesta gillar ju liksom inte samma musik som vi lyssnar på :/ Hoppas de nt e några fegisar o tänker verkligen dansa loss!! hehe a nu överdriver jag kanske lite, alla barn e ju nt lika craazzzy som mej :D  Nästa Fredag ska jag kanske gå med daniell o michelle på bio o se Breaking Dawn, ser verkligen fram t det! Aa, nu ska man chilla kanten lite sen duscha o sånt, e fett trött så ska sova ganska tidigt idag. I förrigår så dygna typ alla , elr de va nt med mening men alla hade skit svårt att somna... Gud va skumt juh! Nu har jag ingen aning vad jag ska säga... PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]