LÅGSTADIEFEST!

Festen blev lyckad men vi hade lite brist på godis HAHA de e så små o de äter 1000 gånger mer än mig , asso vi hade bombat med godis (600 kr) sen fett mkt chips o popcorn, ouff o allt e borta o all godis oxå, det första de gjorde var att köpa grejer HAHA sen gick de o dansa lite sen efter typ en halv timme så ville de bara ha massa med lekar så aa de va limbo, dansstop o havetstormar vi skulle ha andra lekar men vi hade inte så mkt tid på oss för man fick inte få tyst på de så aa det tog lite tid sen det sista vi hade var fickedamm o de värsta va sen att städa :/ men nu har vi iaf fått ihop pengar som jag tror ska gå till vår resa t Göteborg ;) Här kmr lite bilder asso bilderna e inte de bästa o de blev bara de för hade inte så mkt tid att göra bilder för va mkt i kassan o sen gjorde jag lekar o att alla dansar så aa hade bara tid o göra lite bilder när de spelade limbo, aa men de får ju dugga vi ska ändå göra en till fest nästa termin o då kanske jag kmr ihåg att göra fler bilder t mina bebisar ;)
DJ Vincent!
...





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]