HOME

Gick t skolan ändå .. men mår nt så som jag gjorde igår iaf.HAHA asso jag o michelle vi dog av garv hela dagen idag, vi e knas asso HAHA ibland skratta vi oxå för ingen anleding HAHA. Kom precis hem ska äta snart o sen plugga lite spanska. Vid 8 tiden ska jag på träning, hehe förra veckan gick jag nt på träning, hade ingen lust, men nu måste jag skärpa mig annars får jag nt tävla typ nästa vecka elr nåt, måste börja träna lite extra oxå , oh herregud! Men om man vill bli proff så ja då måste man träna! Imorn e det Torsdag , en långtråkig dag i skolan alltså! Men jag hoppas att det är pannkakor imorn :) vi brukar alltid ha det på torsdagar... med nån kräk färdig soppa -.- jaja om de blir nån skit mat igen som t.ex idag så taggar jag bara t konsum o köper kladdkaka elr nåt annat. Aja nu e det dags att plugga. PUSS!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]