HERE I'M

Nu e jag hos pappa ska snart tagga på träning, idag i skolan va det fett mkt chill vi fixade oxå ganska många saker t lågstadiefesten som ska vara nästa vecka :) Svär vår fest ska bli bäst! HAHA vi ska ha fullt med godis!!
Den här veckan har gått fett snabbt! Men inte heller den bästa men ändå helt OK! ja, vad ska man skriva? Det finns inte så mkt att säga men ändå vill jag säga nåt...eh jo igår hade jag utvecklingssamtal o det var det bästa utvecklingssamtalet jag har haft! HAHA o jag gick inte hem direkt efter skolan utan hängde med Richard o Ivan i skolan o vi hade fett roooligt! Oh vi gjorde allt rooligt HAHA pallar nt berätta allt , sen så hade jag utvecklingsamtal kl halv 6 sen så tagga jag o mamma o kolla på en lägenhet den var i rågsved men asso det var fint men de va oxå många negativa saker med den så vi ska fortsätta att leta o jag har säkert inte berättat att vi ska kanske flytta , asso jag vill bara flytta för att få ha eget rum men jag vill flytta nånstans i rågsved jag vill inte flytta ifrån min hemort som jag har bott i hela mitt liv ! Jag e ju 124 Rågsved's barn , kan bara nt lämna , kärlek t Rågsved ♥
Men vi får se hur de blir med bloggning asso de knas så aa PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]