H-E-M-M-A-!

Nu e jag hemma efter lite jobbiga skoldagen o sen så stannade jag på kvarsittning/läxläsning HAHA asso först fick jag kvarsittning i 20 min sen så va jag inne på rasten o sen så gjorde jag om det och fick 40 min sen när vi hade vår kvarsittning så skolkade jag från den så jag fick en timme o idag orkade jag nt åka hem så jag stannade o gjorde min kvarsittning men jag, Fiona o Richard vi tagga t Konsum o köpte godis sen så chillade vi på bänken o sa roliga saker HAHA men aa nu e jag hemma jag åt nyss, ska göra min svenska läxa o sen ska jag snacka i lur med sötisen :) o jag ska sova tidigt idag för jag e skit tröött o jag va helt flummig idag jag har värsta kvällshumorn! :P PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]