DÅLIGA UPPDAERINGAR

FÖRLÅT FÖR DÅLIGA UPPDATERINGAR! DE SKA BLI BÄTTRE!
Nu sitter jag i bildsallen o har inget o göra så får sitta framför datan o runt
en timme ska vi ha Lunch, e nt så spc hungrig men jag hoppas ändå att det e nån god mat :)
Igår på dansen så dansade vi t Michael Jackson - Thriller , dansen va faktsikt ganska enkel o
den va inte heller så lång. OH william o Kevin de e sååå häär jobbiga! Nästa gång e det den sista
gången, sen nästa termin ska jag o Klaudia börja på Dancehall/reggeton , skiit nice :D
Jag har ingen aning om vad jag ska säga nuuuuuu! Idag så är det tisdag så det e inga träningar så det e chill jag ska hem o sova för jag e skiit trött! jag palla nt äns vakna idag men ändå väckte mamma mej -.- de värsta på hela dagen e att vi ska ha idrott den sista lektionen , pallar nt! vi spelar Volleyboll , skit ruligt :P Nu vet jag nt vad jag ska säga ska kanske kopiera några bilder på någrasnygga killar HAH o sen hänga upp i mitt skåp :P PUSS!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]