DAGENS INKÖP...

Så kom hem för nåt tag sen men fick aldrig tag på datan -.- ja men som sagt så åkte vi t bromma o shoppa lite där , asso de e jätte stort där men det finns typ inget där, inga bra affärer , eller de finns bara några bra affärer så jag köpte inte så mkt där bara min lilla syrra som köpte saker där.. så då åkte vi t Kista galleria o där finns det mkt att köpa, jag skulle kunna vara där en hel dag HAHA aa men här kommer det jag har köpt:
Jeans från gina tricot
mössa från nån affär som heter bella :/
Ring på 3 fingrar från Glitter
Ear cuff från Glitter
Ear cuff från ur& penn
OBS! min camera på mobilen har blivit fuckt up o jag har nt med mig min camera,
så bilderna blir lite fuckt up :/
jaa, de va allt för idag, men jag måste oxå köpa vinter jacka, skor, vantar o lite till.. o snart blir det dags
för julklappar som man måste köpa! HAHA kommer bli pank efter vinter HAHA men nu så ska jag pappa o lill syrran äta Suschi, hihi PUSS!


K

STTOR BAYTARE MED MÖSSA , OCH BILDENN OCKSÅ STOOR BAYTARE!

2011-11-20 | 20:19:56 | http://klaaudia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]