DADY

GAMMAL BILD


Jupp, nu är jag hos pappa , vi kollar på Idol nu hehe fett kul Oleg fick koma upp på scen och sjunga sin låt "electropop" även att han hade åkt ut för länge sen, asso det finns en fett söt kille som e med i Idol, han heter  Andre  haha men han e faktsikt ganska sööt ... Men jag vet fortfarande nt vem som jag tycker är bäst ;P
A men innan jag kom t pappa så va jag o hängde med Delci i Rågsved o så vi kolla en stund på film oxå hehe skiit sööt tjej asso! LOVE U BABY! De fett kuuul att va med henne! Aa, men imorn ska jag på bio med pappa och lill syrran , vi ska typ kolla på Tintin , hehe ... nån som har sett den? o tycker att den e bra? Jag hoppas den e bra jag har nt äns sett trailern på den hehe men pappa o lillsyrran vill se den såå. Hos pappa får jag har internet hur mkt jag vill så det kmr bli mkt mer blooggning nu ;D Men vi ses imorn sötisar PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]