BREAKING DAWN

Skolan va helt chill idag , det finns inte så mkt att säga... men efter skolan så tagga jag o michelle hem t mig o käka nåt snabbt sen vi hämta hennes lille syster o sen så tagga jag, michelle o danielle t Heron City o kollade på breaking dawn som var 2 timmar! o vi köpte twiligt meny o då fick man oxå ett sånt dära armand aja asso filmen! Jag doog! Början va fan bäst när man ser Tylor!!! Jag grät typ hela filmen men jag dog av garv oxå!.. Asso man ser verkligen när hon födder, skit skarrigt o sen asso hon blir fett äcklig för barnet äter liksom henne innefrån så det ser ut som att hon hade anoraxy! o Taylor han grät fett mkt när hon dog o saker hände , då asso grät jag verkligen , HAHA han har alltid bästa replikerna att säga HAHA sen när han ler ouff såå häär söööt ju! men asso om jag vill så skulle jag kunna berätta hela filmen här på bloggen men då tkr jag synd om de som nt har sett filmen men ska se , ja ni fattar. Men jag lovar er kolla på den asso! Nu så får man vänta tills part 2 kommer ut! måste se den för det man såg på slutet på filmen oj oj då måste man se 2:an , den kmr säkert oxå vara bra!
Jag missade min träning för att kolla på filmen HAHA -.- men tror det e träningsläger imorn..?   PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]