TILLBAX

 

Nu e jag hemma, har varit i farsta lite köpte ingenting efter det gick vi t pizzerian.

Mer än det har jag nt gjort typ, nu så har jag tagit några nya bilder heh så ni nt

behöver kolla på gammla foton ;P Sen så lyssnar jag på högsta volym med musik

älskar bara ha det så högt det bara går! Då blir låten bättre oxå tycker jag iaf.

Nu har vi bestämt oss och vi kanske ska åka t Cyper, det e nt säker men om vi ska

åka någonstans då blir det t Cypern, ska bli skiit kuul att åka ditt,YEEAH! <3

Kommer bli mer brun,hehehhehe! Det finns en grej som jag måste berätta till er

och det är att joh jag var tsm med en kille i typ en vecka o han tog slut för att

han trodde att vi nt skulle träffas o.s.v de va drf han tog slut men sen så skriver

han till mig att han ändå älskar mig o så, men jag var arg o ledsen på samma gång

så jag svarade nt på hans mess på typ 2 dagar , men jag kunde nt låta bli att messa

honom för jag älskar honom,han va mitt allt och är det fortfarande...aa men sen har jag

varit singel, men jag vill nt leva utan honom! O vet ni vad som hände igår??! Vi e tsm igen!!

Asso oh jag blev så jävla glad! Jag älskar honom ju!! Han e min älskling igen,hihi ;D

ÄLSKAR DIG!

 

 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]