JAG GÄSTBLOGGAR

underbar låt, ''hans'' röst också, fast han egentligen suger. han lägger till en effekt för att rösten ska låta så.
visste ni det? det fick jag nynligen få veta, visste inte heller det från hela början.


en dum huvud tog bort nicoles blogg, ja det finns människor som inte har ett liv aså..
men hur som helst, har hjälpt henne med att fixa hennes blogg, design och så.
kommer blogga hos henne lite då och då när jag får lust.
idag är jag med nicole hela dagen vi är fett lata, gör ingenting förutom att sitta hemma
och vara framför datan. jag är fett trött aså, sov inte alls bra i natt men ändå så är jag pigg!?
nicole lånade mig en ROSA jävla resväska HAHAH trodde att den skulle vara svart men aa..
den är faktiskt lagom stor, ska resa 31 och vet inte när jag kommer tillbaks. ska till riga!
HERE I COME! skulle egentligen resa idag men resan flytades.. knas, blev fett sur.
mamma sa att hon ska ta biljetter tillbaks där i riga när vi vill åka tillbaks.
det kommer bli dyrare eftersom vi inte tar tur o retur men aja, sak samma.
ska säga till henne att typ komma tillbaks 3 - 4 eller tidigare HAHAH stackars mamma..
för hon sa att vi skulle va där minst 10 dagar men NEJ! för min pojkvän kommer till sverige!
vad ska jag skriva mer? hahah jag kommer seriöst blogga mer på nicoles blogg än vad hon själv.
HAHAHHAAHA hon är för lat, LATARE ÄN MIG!
skulle egntligen till grönan med alicia, cassie och alla idag men nej orkade inte.
äsh jag ska inte förstöra nicoles blogg för ni kommer bara vilja läsa mina inlägg då hih skojar!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]