HEY ALLA NICOLES SÖTA BLOGGLÄSARE


idag vaknade jag, chillade lite sen fixade jag mig, åt frukost och taggade till min
mammas kompis med mamma. sen va vi där och sen så åkte vi till stan för att shoppa lite sen hem,
sen tog vi bilen och åkte för att handla,
vi skulle handla mycket så vi skulle aldrig orka bära allt därför åkte vi inte rakt från stan för att handla utan
först hem och sen så åkte vi och handlade. vi lämnade alla shopping påsar också såklart.
asså seriöst jag shoppar typ varje dag, shoppingssjukdom? svär det kan finnas!
mamma köpte 2 små resväskor också, eller inte små små men typ sånadär mellan. äääsh!
orkar inte berätta men nu fick jag dom här underbara thigtsen med posen, dom kom exakt när jag
behövde dom hihi ed hardy så att jag kan ta med mig dom till riga. köpte vita eftersom att det är sommar nu.
gjorde rätt va? aa.. de tror jag för solen kommer inte steka mig lika mycket om jag har ljusa färger på mig.
eh vad ska jag mer säga? här får ni se en bild på dom, hela legginsen är såna.

snart ska jag och mamma laga middag sen så kommer typ 6 styckna till oss på middag och så.
fast vi inte har så mycket tid så kommer gäster idag.. knas, men i alla fall. 
ska packa resväskan, fixa mig och allt. sen ska mamma till frisöeren hon har typ tid klockan 7 - 8 tror ja.
vet inte om jag orkar följa med, vi får se.. måste fixa allt som är mitt först.
/ewelina
har en enkel fråga, snälla svara på den.

''ska jag blogga på nicoles blogg då och då eller vill ni bara att hon ska blogga?''





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]