HEI DET ÄR EWE HÄR


måste jag se så fucking knas ut på den här bilden? haha nicole.. help orkar nte kolla aså HAHAHAHAHAH !

aa men i alla fall, GODMORGON folket. hoppas att ni läser nicoles blogg? A BRA!
har vaknat eftersom att mamma går runt och snackar i lur och NEEEJ hon kan aldrig vara tyst..
så jag satte mig bara framför datan är fortfarande nyvaken haha helt död, har ont i ryggen! wiie.
skönt väder, tur! hoppas att det inte ska regna imorgon och eftermorgon och så vidare hih.
jag ska resa till riga imorgon, längtar! ska åka båt dit eftersom mamma ville det ist för flygplan.
det är roligare men längre resa.. jag ska packa resväskan idag och sen så aa.. vet inte ska
helt enkelt göra i ordning mig och fixa allting, ska shoppa lite med mamma idag också. HEIDO





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]