BORTA BRA MEN HEMMA BÄST!


Nu e jag hemma efter att ha grillat med min familj, har haft både kul o jobbigt.
När små skriker hela dagen ja då kan det bli jobbigt! Men,men har haft kul iaf,
det e det som e det viktigaste. Mer än det har jag nt gjort idag, nu så sitter jag
bara hemme o lattar mig ;P Som ni har kanske märkt så kommer det några bilder
från kos då och då heh, det kommer koma såna bilder då o då men sen så lägger
jag upp ALLA bilder jag har! Oj asso jag e nt den personen som skriver mycket
asso har inga ideer alls! Jag e så jävla dålig på den här,hahahahah Ehmm...nu så
har vi typ bestämt var vi vill åka o det kanske blir spanien men vet nt var i spanien.
Jag vill helst åka t USA eller Vegas eller Chigago (stavning) venne vrf jag vill åka dit
men 1. för jag har nt varit där 2. Justin Bieber är i Chigago haha tänk om jag skulle
träffa honom...eller det är åtminstonde min största dröm! Fan vad jag vill att Justin
ska koma t Sverige!!! Fast nä han kommer ju aldrig :/ Sverige e så jävla dåligt de har
nt äns börjat sälja Justins perfym nånstans! Och den vill jag verkligen ha! Sen så har jag
oxå sett att det finns Justin Bieber glass!!! Asso oh vrf bor jag nt nånstans där var de
säljer saker med Justin?! Jaja nu ska jag nt tjata mer om världens sötaste kille ;D






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]