Verro in the house!

Haha hej hej alla nicoles läsare!:)
Det här är min första gång jag gästbloggar på nicoles blogg så jag ska börja med att berätta vem jag är och så.
Jag heter Veronika och bor i hagsätra. Är 97 och går i hagsätraskolan. Lärde känna nicole hos en kompis för länge sen när vi var små. Jag brukade vara hos han ganska ofta och nicole var där några gånger när jag oxå var där så a:) Men men om ni vill veta mera om mig så har jag en egen blogg som ni kan ta och läsa. För att komma till den tryck hääääär elr på bilden. Vill bara säga att nicole är en sjukt fin underbar söt gullig snäll o rolig tjej. Loveu och jag hoppas vi ses nån annan gång läsare! Bless







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]