Verro här!

Hello alla nicoles readers!
Det är jag verro igen:) Ni kommer väll ihåg mig jag bloggade här tidigare men om inte så kan jag tare lite kort igen.
Heter Veronika e 14 år. Bor i hagsätra och går samt i skola där. Veta mer om mig? tryck på bilden då:)
Jaja men idag har jag varit i stan med syrran. Det var ju mellandagsrea så det var kaaaos asso! Hoppas inte det blir liksa mke i kista för ska dit imorn med några polare. A men mer har jag inte gjort idag. Just nu sitter jag bara inne på fb o musik som vanligt. Vet inte vad mer jag ska skriva så avslutar nu. Hoppas vi ses en annan gång. puss på er! :*
Till nicole-Sötis jag saknar dej jätte mycket! vi måste måste ses snart när båda har tid! För det var så längesen. Loveu<3






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]