TBX HEMMA!

okej, det blev ingen shopping på kläder men kanske imorn, men vi köpte iaf kinect sprt t xbox:en asso den va slut typ överallt men sen hitta vi den i media markt, som tur! I media markt så träffa jag michelle så vi snacka lite om när vi ska träffas under lovet o så :) sen när jag var på väg ut så träffa jag antonio :) heh, men nu e jag hemma o klockan 5 ska gäster koma hem t oss igen! :S aja, men imorn ska jag kanske shoppa med delsy drf hon vill träffas!
Eller så går jag med Klaudia , aa, men vi får se hur det blir imorn. Nu ska jag gå o nörda på att spela o prova spela på den kincek sport , heh o mamma vill också köpa nån fitness spel o zumba så vi kmr träna! HAHA PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]