SVAR

Delsy: hehe älskling vi får se, annars kan
vi gå o shoppa imorn om du kan
Frida: jag har berättat innan på bloggen vad
jag fick i julklapp o jag sa att jag nt orkar säga allt
men jag kan säga de sakerna igen o de va t.ex
xbox 360 , underkläder, bok, filmer, krämer , parfym,
pengar, presentkort, badrock, choklad o mkt mer
Linda: 1. nej , jag har inga linser
o jag har aldrig änvänt linser.
2. Jag är 13 år (1998)
3. Jag har bloggat i ungefär 2 år.
4. oj, bra fråga. Jag tor att jag börja blogga
för att en kompis sa till mig att skaffa en
blogg åt mig och så gjorde jag det o så börja
jag att blogga och jag börja att älska att blogga.
Nu är det en grej som jag inte kan leva utan.
5. Jag gillar att äta nästan allt så det blir nog lättare
att säga vad jag inte gillar att äta som t.ex fisk!
När jag var mindre så hatade jag sushi o nu så älskar
jag det, det e bara så gott! så det e nog min favomat.
6. det är helt enkelt alla slags färger!
Evelina: 1. om du läser p-å fråga 4
innan så får du svar på din fråga.
2. per dag brukar jag ha ungerfär 35 st,
det e nt så mkt D:
3. Om jag hade 170 kr då skulle jag nog spara
om det inte var nånting jag verkligen behövde!
4. Jo,det är så att jag försöker att spara men det
funkar nt så bra, jag brukar alltid köpa massa med kläder!
Jag älskar att gå runt i affärer o shoppa, jag vill ha allt! hehe
:)
Jag hoppas att alla fick ett bra svar på sina frågor ;D






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]