SPEGELN ÄR DIN BÄSTAVÄN. DEN GRÅTER NÄR DU GRÅTER & SKRATTAR NÄR DU SKRATTAR.

GOD MORGON!

E vaken nu o blablabla. Vaknade halv ett så jag har nt hunnit göra så spc mkt o jag
tror nt heller att vi kommer göra så mycket idag. På kvällen ska jag åka hem till mami.
På torsdag ska jag julshoppa med Wirre. Har inte köpt några presenter så eh ja det e väl
dax att göra det! Och vi har skolavslutning på Onsdag i domkyrkna ouff änligen jullov!
Men det kmr vara chill på måndag o tisdag , på måndag blir det typ film hela dagen så vi kmr
också sluta tidigare och på tisdag ska vi städa i skolan o så , vi kmr sluta tidigare såklart då oxå.
Nu e det exakt en vecka kvar till julafton, hihi undrar va man kommer få i julklapp?





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]