SNABBT INLÄGG

Jag pallar nt blogga så det här blir ett snabbt inlägg. Idag va dagen flummig. Vi fick sluta en halv timme tidigare idag. Vi hade kemi prov idag o man fick välja om man ville göra bara G frågor eller VG och MVG då valde jag Vg o asso G frågorna va skit änkla! men Vg frågorna va inte så lätta o mvg eh aa jag gjorde typ bara några men jag satasade bara på Vg så aa jag hoppas nu på ett VG :) Nu e det bara chill hemma ,mami e på nåt möte så nu e man lite fri! imorgon e det torsdag ganska chill dag men ändå inte.. sen på fredag ska vi ha matte prov ouff måste verkligen plugga på det för har nt hängt med så mkt på matte lketionerna sist :S aja nu ska jag ladda ner musik PUSS O HEJ!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]