SKOLA IMORN...

Jag pallar inte med skola imorn! -.- Imorn e det ocså sista gången på dans.WÄÄÄ!
Men nästa termin ska jag och Klaudia börja på Dancehall/Reggeton. BÄÄSTA! Vi
kommer nt ha Isse då som tränare utan en tjej som heter Sara Galan asso hon e
skit duktigt! aa, men idag har jag nt gjort så mkt mer än va bakat pepparkakor och
dunkat med hög musik! På julen ska jag kanske åka med pappa t Polen,bara jag o
pappa o sen familjen där borta, vi kmr åka med bil, det tar typ 2 dagar eller mindre.
Vi kmr vara där typ en vecka o koma tbx när det e nyår eller nåt för då ska jag
vara med mamma o vi kmr säkert gå t några vi känner ALLTID ROLIGT! Längtar redan!
Nu ska jag duscha sen snacka i lur med nån , idag ska jag sova tidigt för att det e skola imorn.
PUSS O HEJ!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]