RUBRIK? VA NÄÄ JAG BEHÖVER INTE RUBRIK?!

Wää! va kallt det är ute nu! Brrr! Det skulle kunna vara bra om det fanns nån som kunde värma mig just nu. Men nu e jag hemme efter skolan. De va ganska tung dag i skolan idag. Vi hade julbord idag, så aa vi fick liksom svenska jul mat HAHAH men de va helt okej ju! Ja sen hade vi lite lektioner och så men jag ska inte koma in på detaljer. Jag är jätte hungrig så jag ska hitta nåt o äta sen så måste jag plugga , ska ha prov i svenska imorn och ha redovisning på power point i samhälle, låter enkelt...fast de kan bli lite stressigt ändå! PUSS!











Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]