NU HAR MAN ÖPPNAT SINA PACKET

Jag börjar med att
1. Jag tänker inte lägga upp
bild på allt jag har fått!
2. Jag har nt fått alla mina
presenter än...
Eh, ja de va mkt jul mat o så! e helt proppmätt! Sen så sjöng vi några polska jullåtar, efter det så öppnade vi presenter. Men vid typ två tiden då tagga jag till min pappa o då åt vi där också o öppnade lite presenter o så lyssnade vi på julmusik och de va klart att vi kollade på kalle anka! jaa, men sen så åkte vi till mamma o käkade där också oh ja allt det jag sa innan. jah , vad fick jag i julklapp? eh, justin bieber jul skiva o massa andra grejer med justin bieber, hörlurar, en magnetiskt kub, parfym, olika krämer, bh, pyjamas, Xbox 360 , pengar o massa andra grejer! ja men som sagt fick jag nt alla mina presenter men de kmr senare :) Men jag e glad för allt jag fick o hade det en jätte bra julafton!
TACK!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]