MOVIE NIGHT!

YEY! nu blir det film hela natten för kan nt sova o det e nt bra drf det i nyår idag o hur ska jag palla allt det dåe?
HAHA då får jag väl sova t typ 2 eller nåt,hihi men men för inte så länge sen så såg jag på en hemsk film, woho
o äcklig va den också , jag pallar nt berätta vad den handlade om, de e också ganska komplicerat. nu e det nån
inte så roligt elr inresserad film jaja får se vad som kommer efter den. Nu så spelar jag också Woedfeud med några vänner, jag tror nån har somnat? HAHA men jag ska ba säga jag e nt så bra på de hära! spelar ni också Wordfeud? vad heter ni dåe? då kan vi ju också spela .... ;D





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]