LEDSEN ATT JAG INTE HJÄLPTE DIG UPP NÄR DU RAMLA, MEN MAMMA HAR ALLTID SAGT ATT JAG INTE FÅR TA UPP SMUTSIGA SAKER FRÅN MARKEN.

Pallade nt blogga när jag kom hem, men jag gör det nu ist. Eh , skolan va tung idag ,
det hände lite grejer o så också. Vi spelade badminton på jumpan idag HAHA asso vi dog
av garv + att magistern tog på musik, HAHA vi spelade lite vanlingt , vi spelade på pengar
t.om. heheh sen så gjorde jag,michelle,vincent o viken så att vi skicka runt den dära bollen
asso man kan säga att vi spelade i en cirkel men vi hade nät också , sen la vi till en boll så
vi spelade med två bollar , haha det blev kaose! Men vi hade det ändå roligt, annars så va
dagen chill iaf. Nu har jag inget mer o säga PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]