KOM PRECIS HEM

GAMMAL


Nu e jag hemma efter en jobbig skoldag. Jag va skit trööttt! Jag somnade på spanska lektionen när vi kollade
på film asso jag blunda nt , jag sov helt! men sen kom fröken o väckte mig när vi sluta! aa sen så efter det så
städade vi ända t klockan ett. Vi städade våra klassrum o sen våra skåp o allt, jobbigt! (a) Ah, efter skolan så
taggade jag peter,claudio o christian t stan för att vi skulle hjälpa christian med att köpa kläder,hehe sen så tagga
vi t donken. ehh, sen så kom jag hem o förväntade mig att nån var hemma men nä så va det inte, jag fick höra
av mamma att lilla syrran o michal gick o handla julgran , då gick ja ut o träffa nån en liten snabbis o för inte så
länge sen så kom de hem med en julgran så jag tror vi ska klä på den idag eller imorgon , vi får se! Imorn e det
skolavslutning i domkyrkan, wi-hoo! sen på torsdag ska jag sova hur länge som helst!! Nu ska man äta lite,hihi.
PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]