JULKALENDER

Idag e det dags att öppna den andra lukan!

Nu e jag hos pappa, bästa här har jag internet!
Satt i skolan ända t fem idag! HAHA jag o fiona skrev ut bilder på
kattiga kändisar sen bomba vi våra skåp! Sen så satt vi o vänta på Trudy så
vi snackade o lyssnade på musik sen så tagga vi hem. Det börjar bli fett roligt
att stanna i skolan när typ ingen är där asso skiit roligt! När man gick i mellanstadiet
va det nt så roligt då va det största helvetet men nu e det bäst! Bättre än vara hemma o
sitta framför TV:n iaf! :P Jepp men nu ska man kolla på Idol o jag tycker det inte finns
nån bra kvar men ändå så hejar jag på Amanda F , hon e ganska tung. Men årets Idol suger tkr
jag drf att de har bara tagit ut de bästa hehe o de sämsta e typ kvar , jag blev fett sur när Andre
åkte ut! -.- ahh vad ska jag säga?! jaja ska snacka i lur med sötisen nuu PUSS!


OMG! Hör ni justins röst? Hör ni? Hör ni? OMG jag dööör! så hääär kaattig röst han har fått!
BIEBER FEVER!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]