HERON CITY!

Va i Heron City med Michelle,Danielle o Rony. Och typ alla från idol 2011 va där o aa de sjöng o lite annat
asso jag dog när andre kom o sjöng! Hans röst dödar asso han e såå snygg! Sen så fick vi autograf från o alla
sen så gjorde jag bild med söta andre ouff asso jag dog! Det här gjorde min dag! O de klart att alla som kom från idol grejen va skit duktiga o söta hehe , men de här va den sista idol grejen , de kmr nt finnas nån mer :( o jag som ville också prova sjunga i idol! skit också! Men de va inte bara idolerna som kom de va också en tjej som e fett känd i sverige o e typ 30+ o sjunger typ rock o annat men asso hon va ju knas på scenen! sen så tyckte jag synd o henne när hon satt o vänta att någon skulle ta hennes autograf o typ ingen gick o köpte inte äns hennes skiva! fett skämmig för henne då! Dagen var bara bäst idag , vi hade skit roligt. Här kmr lite bilder:
Värsta paparazzin vi va asso!
HAHA vi bomba med bilder på Andre!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]