HEMMA EFTER EN ROLIG SKOLDAG.

Jag måde sämst på morgonen! jag hade ont i hela kroppen , de va typ träningsvärk! Aa, sen hände det några andra grejer , vi hade svenska prov, eh de gick ganska bra!Aja sen sista lektionen så skolkade jag och Fiona , så vi gick runt i skolan och tillslut gick vi t matsalen för vi blev lite töstiga och små barnen va där. Så vi hjälpte mattanten att servera maten åt barnen. Och sen kom världens sötaste kille med 2 andra och de skulle fixa kylskåpet! Så vi typ stalka honom hela tiden! HAHA han börja också skratta för vi va fettflumiga också! skit gullig, sen blev han röd i kinderna  hehe dödsgulligt ju sen så fixade han sitt hår asso herregud! jaag döör! HAHA aa sen vi fortsatte o hålla på med hono.. sen så tagga han ner t nåt rum i skolan sen så satt jag o fiona oss på trappan sen så skulle han gå upp igen då vi tog bort våra fötter sen så han ba tack o jag bah varsegod sen börja jag typ skratta lite sen så gjorde han också det! ohh! sen efter ett tag skulle han tbx ner o då så flytta vi nt helt fötterna då han typ tog tag i räcket o hoppade över oss sen så fixade han sin frisyr igen! Ouff han va så sööt! men asso jag vet fortfarande nt hans namn! ska fkng få reda på det på måndag! ;D HAHAH jag kmr o adda honom på fb o allt! Oj, jag kanske överdriver med allt det här! HAHAHA ... jupp men nu e jag hos min pappa , ska vara hos honom under helgen! O tänk er att på onsdag har vi jullov! Äntligen!!!!
PUSS O HEJ! Nån som vill ha länkebyte!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]