HEMMA :)

Oh , nacka forum centrum e ju jätte stort! så vi gick till de affärer vi behövde gå in till. O vi har hunnit köpa alla presenter som vi skulle, sen så blev vi törstiga o gick o köpte nåt o dricka, så vi gick till willys o sen när vi skulle ut därifrån så gick min påse sönder drf att jag hade allt jag köpt i den o så kmr det förbi några killar o säger " så går det när man shoppar för mkt tjejen" omg gud va pinsamt! ja, men sen skaffa vi en annan påse :) sen så åt vi på burger king o gjorde lite annat gick runt o snacka o sen så åkte vi hem. Nu har jag hunnit paka in alla presenter o varit i tvättstugan o hjälpt mamma. Nu ska jag gå o duscha , skönt! O vi hörs senare PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]