FILMDAX!

Snart ska jag kolla på film med mami , filmen heter "lista do m" , det är en polsk
film men om man översätter då blir de typ "listan till t" (t-tomten). Men filmen
verkar vara jätte bra iaf, men inte för små barn hehe . jag ska snart fixa lite chips
o dricka o så ska vi mysa famför TV:n . Imorn ska jag på mellandagsrea! wiiii!
Bästa o så ska vi köpa till en kinectsport till xboxen , heh asso jag kmr fan bli nörd
på dehära jag har spelat nu i två dagar i rad på samma spel! HAHA inte bra!
Nu ska jag tagga , Chaoo!


Delsy

Älskling ska vi ut på tisdag ? <3

2011-12-26 | 12:52:13 | http://latinaaofperu.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]