ETT SENT INLÄGG OM IDAG.

Idag var det inget mindre än skolavslutning! yey! det tog bara 1 h o 30 min. Man för typ priser o sånt o jag fick en biobiljett för att jag var med på städdagen :) sen så tagga typ alla tjejer i klass 8 o några killar o sen jag michelle och fiona alla vi tagga t donken! tjockisar! sen så tagga vi till plattan, då fixa vi grejer o sen så gick vi till en julmarknad som fanns på plattan o vi köpte största klubborna! det tog evigheter att äta upp de! sen så tagga vi till
gallerian o vi hjälpte michelle att välja kläder till jul o nyår sen så gick vi runt o så . Sen så skulle alla hem , de flesta åkte det andra hållet men jag följde med michelle o danielle till huddinge o sen lämnade vi michelle hemma och så åkte jag o danielle t skärholmen för danielle skulle fixa laser grej o sen noppa sina ögonbryn, ja sen åt vi donken igen , men bara en glass ;D sen så gick vi runt o så , vi träffa några som va där, skit kul! ja o vid typ 5 tiden tagga vi hem! o när jag va i huddinge så stannade nt bussen , den ba åkte förbi! jävla buss o nästa buss skulle koma om 23 min så jag orkade nt vänta så jag gick hem från huddinge, mardröm! ska aldrig mer göra det! never! ja, det var min dag o de va roligt! nu e jag hemma och jag ska stor städa inför julen, de e nt roligt! PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]