DE 30 FÖRSTA SOM GILLAR SKRIVER JAG OM PÅ MIN BLOGG! :)

JAG TAR 10 ST I TAGGET ANNARS BLIR DET FÖR MKT! SÅ NÄSTA 10 KMR IMORN!



Karen: Jätte söt o snygg tjej! Känner inte så bra, har träffat henne några gånger.
Måste lära känna dig bättre!
Sandra: Sååå sööt tjej! Saknareej fett mkt gumman!
Måste träffas snart! Besök hennes blogg också:
http://zandizz.blogg.se/
Vincent: Snällaste o Roligaste!
Haidar: Känner honom ganska länge nu!
Snäll o söt!
Eva: Sööööt! Har träffat henne en gång o vi hade sjukt roligt!
Danielle: Har alltid roligt med henne , vi döör av garv!
O alltid roligt när jag sover över hos henne. Känner henne
nu i flera år. Sööt tjej men upptagen ;)
Joel: Jätte snäll o rolig! Har träffat honom typ 1 gång.
Skulle vara roligt o göra om det!
Irre: Söt,rolig,snäll. Känner nt så bra men verkar vara en schyst kille!
Alexandra: Rolig,söt. Träffar henne nästan varje dag.
Trevlig mot alla o hälsar alltid.



Jagoda: Världens snällaste tjej! Hon e alltid på bra humör!
Gulligaste!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]