BYTA SKOLA?

Efter sommaren har jag tänkt att byta skola till Fryshusets grunskola, den verkar vara tung!
Men jag e nt helt säker på om jag vill byta skola. Jag hatar min skola men jag har blivit
fast till den här skolan o till alla i min klass (nt alla) men asso nu har det blivit lite knas här o
där o asso pallar nt mer med det o vill prova med lite annat. Jag får väl se hur det blir ;)
Är det nån som går i fryshusets grundskola eller har gjort det? Vad tycker ni ska jag byta elr inte?


Zandraa'

jag går i frysen :) och kan säga att den är skit bra, vilken passion kommer du vilja välja?

2011-12-11 | 19:20:26 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]