BAD UPPDATE

Änligen skoldagen e slut! Jag hatar fredagar, de e den sämsta skoldagen på hela veckan!
Men vi hade godaste maten idag blev proppfull...
Jag o en kompis vi tävlade vem som åt flest köttbullar, ouff kämpigt!
Sen va dagen långtråkig förutom sen när hela klassen fick flipp o börja
sjunga , dansa ,kasta saker , skoj bråka o så, vår klass blev t nån slags djungel...
HAHAH men sista lektionen hade vi matte prov , första delen va okej lätt men
den andra delen va fett svår! hoppas det ändå går bra för mej, vi fick veta
våra kemi resultat o det gick fett bra! Fick C på den, o den va svår men de gick
ändå bra ju! Aa, men nu e jag hos pappa ska äta någonting nu o sen kolla på film :)
PUSS O HEJ!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]