BAD UPPDATE

Förlåt, förlåt för så dålig uppdate igår, men jag har ingen internet...igen.
Men idag efter att jag o min lilla syster hade duschat klart o ätit frukost så hämtade pappa oss vid
2 tiden och så åkte vi till Farsta centrum för att byta ut hörlurarna vi fick i julklapp för de passade
nt t min mobil. Sen så skulle jag köpa en klänning till nyår. och så köpte jag också några andra grejer.
Efter farsta så tagga vi till bandhagen o köpte sushi,mums! Här får ni se klänningen jag köpte, de va
inget speciellt, men köpte bara nån klänning , men den sitter jätte bra på kroppen ;D
Vad tycker ni?





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]