1 DECEMBER

1 december o bara 24 dagar kvar till jul , jippi!! HAHA men det e fortfarande ingen snö ;P
Skoldagen kändes fett lång idag + hade kvarsittning -.- annars va det roligt!
O god mat va det, PANNKAKOR!! jag har bombat mitt skåp med justin bieber bilder,hehe men imorn kmr fler men
också på andra kändisar såklart! Jag har ingen aning om vad jag ska blogga om...? Vem e det som vill ha snö?!
INTE JAAG! eller asso jag hatar snö för det är så kallt då men annars går det bra med lite snö på jul o nyår ;)
Jag längtar fett mkt t nyår, det e alltid så rooligt!! Nu ska jag försöka öppna min kokos , ja ge mej lycka till!
PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]