YOU CAN TRY , BUT NEVER STOP ME!

LAK! Jag har lak på att min mamma stänger av min internet! hon bah du sitter på datan på datan för mkt o lalalalalal. Så hon bah när jag e hemme får du sitta på datorn,så det blir typ bara inlägg vid den här tiden o uppåt,sorry kan inte göra nåt o saken!? Det som stör mig mest e oxå att jag måste göra några läxor på datorn,men nej jag kan ju nt  för att jag nt har internet o jag pallar nt göra läxor vid den här tiden, så jag skiter i det just nu,det e ba en matteläxa har redan gjort allt men sen engelska ska man göra på datan men orkar nt nu så aa skit i den! -.- men men eh jag slutade 15.30 idag,ouff  hade idrott idag , vi sprang 60 m på tid , min bästa tid va 10.99...tycker nt att det var så bra men det kanske var bra för en början iaf men jag sträckte mig när jag spran,aj vad ont det gjorde asso! men nu e det över tack gode gud, som vår magister i idrott säger alla sår läker sig med tiden eller att det går över när jag gifter dig HAHAHH ungersk paprika asso det här fattar bara de som går i samma skola som jag heheheh ernö e KNAS! hahahah a skit i det, vi ska ha friluftsdag på tisdag, vi ska padla kanot,wiie det ska bli kuul jag har alltid hatat friluftsdagar i mellanstadiet men att padla kanot tycker jag att de e kul ;D hihih o idag hade vi kemi förhör/prov o det gick skit bra för mig! vet nt vad för betyg jag får men hoppas på det bästa! eller vi får betyg i åttan men vi får ändå se poäng eller nåt liknade,oh fän vet jag men ändå! jag gjorde den jätte snabbt för hade pluggat t det o det var faktiskt inte så svårt , jag behövde nt äns tänka efter ;P Så kan man kortfatta min dag i skolan idag,öh efter skolan skulle jag hänga men niklas o vincent...men niklas dissa oss :/ så det blev inget av det! kanske imorn eller nåt... så jag har bara sutit hemma o nt gjort nånting,legat bara på golvet o lyssnat på musik. Så jävligt skönt att ligga på golvet, ouff de som nt tror mig nu, prova själv!! Man känner sig så avslappnad på nåt sätt, a skit samma ni får se själva hur det känns... jag har nt så ont i halsen för fick en tablett igår kväll t halsen så de e lite bättre men fortfarande nt helt, ibland så händer det att jag tappar rösten i ett tag,jobbigt men men sen så har jag värsta hostan!!! den e så hård att jag får skit ont i lungorna, venne vad jag ska göra tror att jag e sjuk, men känner mig frisk, kaoze juh! vet ni en grej?? jag saknar min älskling skiit mkt asso oh, såg/va honom hela dagen idag men ändå det räcker nt ;P ska messa lite med honom innan jag ska gå o sova , för ska sovatidigt idag, så jag pallar med dagen imorn,hur har ni det då?? PUSS!PUSS!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]