WHAT THE FUCK!

Oh vet inte hur jag ska börja berätta det här?? Ouff asså vi åkte t Arlanda vi chechade in som vanligt o allt skit, sen så ska vi gå in i flygplanet o min syrra börjar gråta att hon inte vill åka för hon e rädd o mår illa, alla försökte att göra så att hon gick in i flygplanet för att vi skulle kunna flyga iväg, men nej det gick inte!! Kaptenen o alla som jobbade på flyget kom o snackade med henne gav henne godis o så hon fick tillomed sitta där var kaptenen sitter o styr planet, men nej den dära envisa ungen måste bara förstöra för alla! Asso e skit arg på henne! Vi kunde ha en så jävla skön semester! Oh fy fan vad jag e arg,kommer nt snacka med henne på länge!! Flygplanet va skit stor de va typ lyx asso hahah okej ska inte överdriva men wow de stort! A men sen så orkade ingen mer att tvinga henne så vi fick vänta ett tag på vårt bagae o åkte hem ;( O nu sitter jag hemma och e arg! Men ska kanske gå o bada o kanske kommer michelle att följa med,måste fråga henne först? HAHA...TILL EWELINA:
DU BEHÖVER INTE GÄSTBLOGGA LÄNGRE!


E

oh herregud du måste skoja med mig va? shit om de där va min syster skulle jag fan.. nej jag vet inte vad jag skulle göra men aså vaaa?! ofta ni inte åkte, jag skulle bära in henne i flygplanet! men.. fick din pappa tillbaks pengarna? ♥

2011-08-06 | 13:22:09 | http://baraewes.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]