VRF MÅSTE MAN HA RUBRIK?

Nu e jag hemma, vi gick bara runt i stan, va i donken o så. Imorn ska de t grönan så eh efter skolan ska jag åka dit oxå kommer vara där med de....ska hitta en kompis som ska ditt oxå! vill nt vara helt ensam för tänk om de inte vågar åka allting?! -.- Imorn i skolan ska vi fotografering o jag vet som vanligt nt vad jag ska ha på mig!! Oh gaaash hjälp mig! Jag vet inte om jag ska klä upp mig fint eller ska jag bara gå normalt klädd?? asso fän vet jag!
Så här kommer vädret se ut imorn & några dagar till:
Som ni ser så ser det nt så spc varmt ut, så ska kanske fråga någon som kan låna en tjocktröja elr nåt för jag har inga leggins! alla e bort elr i tvätten har bara 3 st kvar! O jag hade många fler!!! Knas juh! Tror inte att jag pallar klä upp mig asso grejen e den tänk om alla klär på sig fint o då blir jag utanför elr tvärtom??! HJÄLP!  Det här e skit svårt att bestäma sig juh! Blir jätte glad om jag får åsikter ifrån er!  PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]