VISSTE NI ATT?

Klaudia & Jag anmälde oss t dansskolna tsm så den här terminen kommer jag inte vara ensam, hehe nu när jag ska börja högstadiet så kmr jag ju nt träffa henne lika ofta som förut så nu kommer vi träffas när vi åker tsm på dans, wiiie!! Så jävligt kul det ska bli, och vi ska gå på den klassen jag gick förut (mtv) men samma lärare Isse han som var med i Talang 2011! De som inte vet så äre Thevoicestreetdance school ni kan besöka deras hemsida o anmäla er själva www.thevoicestreetdance.se o välja vilken klass ni vill, När man har anmält sig o ska dansa där så får man oxå gratis dans kläder! Jag dansade oxå förra terminen på samma klass o så men då va jag ensam hah. Kanske nästa termin efter vintern så ska jag o Klaudia anmäla oss t Sean Banans klass,skaka rumphaa!! De som stör mig med Sean han e nt så allvarlig så e rädd att man nt lär sig så mkt men jag skiter i det nästa termin hahah då tänker jag bara ha kul, för fän!!! Nu stör jag mig bara på att vi börjar så sent o slutar så tidigt! Vi börjar den 5/9 o slutar 5/12, det är ju sent? vi börjar i september! aja det viktigaste är att jag får gå o dansa loss ;P O det e bara en gång i veckan (måndag) eller man kan anmäla sig i flera klasser o då dansar man ju andra dagar i veckan oxå! men det gör inte vi, jag har ju t.ex nt tid andra dagar nt Klaudia heller,  jag har oxå andra träningar andra dagar (karate) och
det är flera gånger så det räcker, o nån dag så måste man ju vila?! Aa,men nu vet ni lite mer om mig hehe, PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]