VÄGEN HEM

Slutade skolan 15.05 idag, hatar mitt schema!! Den suger! Aja sen så typ gick vi t konsum o där var ett bråk mellan christian från min klass o en kille från nian, oh gud tycker synd om christian! Det jag hann typ se var att killen sparka christian så att han kom ner på marken o så kastade han sin coca cola på christians huvud! aj hela colan sprängde sig! Fän kan tänka mig hur ont det gjorde fan!! A sen så tagga jag o några t Ip en liten stund sen så tagga alla hem o jag åkte hem med de som jag åker alltid med hem hahah sen på vägen hem träffade jag Sara!!!! Oh hehe de va skit länge sen, så vi gick vi en sväng o snacka om allt möjligt heh o så gunga vi lite i parken som förr,har saknat henne skit mycket, för hon går nt heller i skolan som jag går i hon har bytit -.- men men sen så va det dags för oss att tagga hem. Jag träffade oxå ewelina eller aa hon va på sin balkong o jag där nere så på det visset snackade vi,heh!
A o nu sitter jag ba hemme o chattar med min bebis o sen så tänker jag på allt möjligt o har skiit tråkigt! Har fkng inget att göra -.- jag dööööör här inne,hah jag rutnar ,har så himmla tråkigt,o vet nt häller vad jag ska skriva så
Chao! PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]