VÄCKTE MIG...IGEN!

Jag somnade vid typ 5 på morgonen, sov bara 4 timmar? Vrf? jo för att såklart så måste min pappa
väcka mig... wow det gick snabbt imorse, jag vaknade åt frukost, fixade mig o vi gick ut o spelade
tennis,heh har fått tbx känslan igen t tennisen, första dagen gick det nt så spc bra för har glömt mkt
men nu så går det bättre,asso oh vad jag e trött! Har aldrig vaknat så tidigt under ett lov o gå ut direkt!
Oh så jävla konstig känsla jag som brukar vakna den här tiden,men idag ska jag äta den här tiden!!
Ska tydligen gå o bada idag oxå , vi får se. Venne om det blir så mycket blogg idag kanske blir mer på
kvällen,men fortsätt att läs! Imorn e det fredag så jag kanske ska förbereda mig för resan handla o.s.v
vi åker 5 på morgonen på lördag o ska typ flygga 3 o halv timme. De va likadant som t Grekland typ.
Så kanske ska säga till om nån kan gästblogga igen i en vecka, fast ska inte ha så många personer igen,
så att det inte händer som förut med min blogg!! om det kommer hända igen,asso då e det kört för den
personen!! SKa bara ta de personer jag litar mest på! ... Nu har jag frågat Ewelina o Klaudia, ewelina har
svarat med ett JA! men har inte fått ett svar av Klaudia än så vi väntar, annars om hon inte kan ska jag
fråga en annan person. Oh saknar min älskling sjukt mycket! Han e i spanien nu så jag sitter o väntar på
honom! Han e mitt allt! o försök inte baxa honom ifrån mig tjejer! Aa, orkar inte o vet inte vad jag ska skriva
mer så vi ses senare, puss på er!

 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]