VÄCK MIG INTE!

Idag vaknade jag kl 1 p.g.a att min pappa o lill syrran väckte mig! Låt mig sova!
O jag han nt heller blogga på morgon eller när jag vaknade heh... för direkt när
jag vaknade åkte vi o spelade tennis, spöade allihopa haha driver ;D Men imorn
tänker jag fan sova hela dagen e skit trött faktiskt även om jag somnade ca.03.00
o vaknade 1 så e jag ändå trött,konstigt! Ska snart äta grilladkyckling,gott!! eller
gött som de i Göteborg säger haha...sen måste jag måla om mina naglar för mina
e helt kaose, ska måla de med rosa färg o silver graffiti,eller kanske nån annan färg
men just nu så har jag bara tänkt på den färgen. Senare venne vad jag kommer
att göra men jag vet att jag inte komma att somna tidigt även om jag e trött, brukar
somna tidigast 02.00 tidigt hahahah...Venne vad jag ska skriva mer men,men ses senare!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]