UNG08!

Efter skolan så tagga jag hem städa en snabbis, senare taggade jag t ung08 med Vincent,Niklas o Viken sen där träffade vi Peter,Claudio o Klaudia i gullmarsplan o därifrån åkte vi tsm t ung...vi gick runt lite o så, vi träffade Sara oh hon var så jävla saknad!! Mossa sönder henne ;P Jag som vanligt träffade några där som t.ex line,ewelina
ramel, redmond o många,många till o tillomed några jag inte har sett på jätte länge!! Gaash den här gången vare mycket roligare i ung än i tisdags! Det som sög var att det regna typ efter fyra hela tiden! Det finns så jävla många killar som försöker att haffa på mig asso aboow skit jobbiga juh , de kommer o rör dig från ingenstans ,men jag sväär de kommer aldrig lyckas att få en snygg tjej, bara nån dum fjortis som tar alla som haffa de hah.
Vid typ sex tiden var jag tvungen att åka hem -.- skulle faktiskt stanna till nio men nej jag fick till slut inte! så sur jag e! men skiit i det , det e över nu, men nästa år så ska det bli som jag har tänkt mig fän! Det fanns inga sl tatueringar! Faaan juh! Här kommer en bild som vi gjorde, det e jag o Klaudia som e på bilden o några som Klaudia kände jag kommer inte riktigt ihåg vad de hetten men jaja de va jätte snääälla! PUSS!



...





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]