SNABBT INLÄGG!

Kom hem från skolan nyss, har hunnit vara ute med hunden o så... Idag i skolan så hade vi lektioner allt börjar bli som vanligt typ, men grejen e den att när vi har lektioner så har vi typ nt det för det ända vi gör e att presentera oss vad vi heter o blabla går igenom regler o blabla hah för vi har ju olika lärare för typ varje ämne så aa men säkert imorn eller efterimorn blir det mer allvar?! Inga lexor tack gode gud! Idag hade vi oxå fotografering som ni säker redan vet? Oh det blev knas asso fick en fkng f**e på pannan o jag gjorde allt så att den nt skulle synas men fuck asso inget funka!! Skit juh! Jag har ingen tid att blogga just nu för mamma ska hämta mig o så åker vi till Heron o träffar de från polen där o så ska vi göra nåt!? Like what? heh jag venne! Men skit samma ska äta nåt för e skit hungrig åt inget i skolan, de va skit äcklig mat!! Bläääää! -.- Bättra inlägg kommer sen PUSS!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]